Ve středu 24. července u nás startuje nová sběratelská kampaň. Za své nákupy můžete tentokrát získat s výraznou slevou knihy z nakladatelství Albatros a osobní elektroniku značky Niceboy. Nečekejte až na konec prázdnin a připravte své ratolesti na návrat do školy. Kampaň platí do 10. září nebo do vyprodání zásob.
„O dětských pohádkách se říká, že jsou potravou pro duši. Proto jsme se rozhodli do období, které nazýváme Zpátky do školy, po delší odmlce opět zařadit oblíbené dětské příběhy,“ vysvětluje Kateřina Hanušová z marketingového týmu, která má kampaň na starosti.
Všechny knihy vydalo prestižní nakladatelství Albatros, s nímž na kampaních spolupracujeme dlouhodobě. Vybrané tituly patří k těm dlouhodobě nejpopulárnějším. „Je mezi nimi například první díl oblíbeného Deníku malého poseroutky, Děti z Bullerbynu, Malý princ nebo foglarovka Hoši od Bobří řeky,“ vyjmenovává Katka. Na výběr máme hned osm titulů, mezi kterými najdou ten svůj oblíbený příběh malé i velké děti. Knihy jsou dostupné v supermarketech i hypermarketech Albert.
Naše druhá kampaň se zaměřuje na elektroniku Niceboy. Značka je spojená se světem stylových sluchátek, přenosných reproduktorů, chytrých hodinek a gaming vybavení. „Oproti předešlým kampaním přinášíme svým zákazníkům novinku v podobě rozšířené barevnosti u některých produktů,“ popisuje Katka. Produkty jsou dostupné pouze v hypermarketech a v nabídce máme šest atraktivních položek.
„Oproti předešlým kampaním přinášíme svým zákazníkům novinku v podobě rozšířené barevnosti u některých produktů,“ popisuje Katka. Produkty jsou dostupné pouze v hypermarketech a v nabídce máme šest atraktivních položek.
Mechanika zůstává obdobná jako u předchozích kampaní. Za každých 200 Kč nákupu nebo při koupi partnerských produktů získají zákazníci jeden bod. „Na papírové kartičce od nás dostane zákazník první dva body do začátku tradičně jako dárek. V aplikaci Můj Albert se zákazníci můžou těšit na dárek v podobě tří bodů,“ upozorňuje Kateřina Hanušová a tím, že papírové body zůstávají od kampaně na české sklo v platnosti až do konce roku. Proto je nevyhazujte, ale ponechejte si je do další kampaně. Opět platí, že v aplikaci mohou zákazníci své body sdílet, a nasbírat tak odměny rychleji.