Copywriting: psaní, které vydělává

Udělejte první kroky k nové profesi

Naučte se psát texty, které zasáhnou potenciální zákazníky a vydělají (vám) peníze!

Baví vás psaní?
Uvažovaly jste, jak vaši zálibu zpeněžit?
Chcete s tím začít už teď na rodičovské?

Přihlaste se do online kurzu copywritingu, kde se během 4 týdnů naučíte, jak začít myslet a psát jako copywriter, ale hlavně si všechno vyzkoušíte a obdržíte zpětnou vazbu od zkušené profesionálky. Žádné zbytečné surfování na internetu a hledání návodů. Všechno pohromadě a k tomu spousta tipů z praxe, aby vaše texty byly nejen krásné, ale i funkční. 

Copywriting je řemeslo, které se dá naučit. Stačí jen mít chuť psát. My vám dodáme teorii a feedback. Schopnost ptát se, kterou copywriter taky potřebuje, klidně odkoukejte od vašich nejlepších parťáků – dětí. Jejich proč? a jak? je přesně to, co se vám bude hodit. 

  • Jedná se o kombinaci e-mailového kurzu a společné práce ve FB skupině včetně živých vysílání. 
  • Osnova kurzu: v pondělí zadání týdenního úkolu (odevzdání do pátku), ve čtvrtek dopoledne online setkání, každý den ráno nový příspěvek ve skupině.
  • Maximální počet účastnic je 12. 
  • Program začíná 11.10. 2021
  • Program bude probíhat vždy ve čtvrtek v dopoledních hodinách
  • Doba trvání je 4 týdny.
  • Cena 4.290 Kč

Proč copywriting na mateřské?

Protože psát a zjišťovat si podklady k psaní můžete úplně kdykoliv a kdekoliv. Na dětském hřišti, ráno, než se děti vzbudí, v době poledního spánku. Stačí vám k tomu mobil s připojením na internet a počítač. Navíc budete mít pocit, že děláte něco pro sebe, pro svou budoucnost. 

Díky našemu programu odstartujete kariéru copywritera v době, kdy ještě pobíráte rodičovský příspěvek, a tím budete i v menším stresu při získávání prvních zakázek. 



Přínosy programu aneb co všechno vás čeká:

  • zaměřený na to, co jako junioři bez problémů napíšete, a o co je zájem (popisky pro e-shopy, blogové a PR články)
  • nejen teorie, ale i praxe
  • včetně zpětné vazby od zkušené profesionálky, která už takových popisků a článků napsala stovky
  • tipy na efektivní využívání času na psaní, abyste si dokázaly dobře rozvrhnout práci podle aktuální energie i časových možností
  • psychohygiena při psaní (nejen na rodičovské), abyste o textech nepřemýšlely i v posteli
  • tipy na rozproudění kreativity, abyste mohly začít psát i po náročném dni s dětmi
  • naučíte se efektivně vyhledávat informace o tématu, které zrovna zpracováváte 
  • naučíte se odhalit, co publikum chce a jak ho přesvědčit, že to chce právě od vás
  • osvojíte si základní pojmy používané v copywritingu (klíčová slova, SEO, CTA nebo USP)

Co se naučíte za 4 týdny:

  • JAK? PRO KOHO? A ZA KOLIK? psát.
  • Kde a jak se prezentovat, kde získávat zakázky a jak to skloubit s dětmi doma.
  • Získáte pevné základy, na kterých vystavíte svou budoucí kariéru.
  • A navíc, nově nabyté znalosti i otázky k tématu můžete během kurzu probrat se zkušenou copywriterkou, která svůj byznys rozjela právě na rodičovské.

Co získáte:

  • Individuální přístup – proto jen 12 účastníků
  • 4 online setkání (4 x 90 min) 
  • Certifikát o absolvování programu 
  • Práce s lektorkou Markétou Mrkvovou ve FB skupině celé 4 týdny
  • Ověřené metody, postupy a pracovní listy
  • E-mailingová podpora lektorky, kde se vám dostane zpětné vazby na vaši práci po celou dobu kurzu
  • Cena 4.290 Kč

Kdo vás programem provede:

Markéta Mrkvová

Zkušená copywriterka

Markéta Mrkvová je copywriterka, která se psaním živí už čtvrtým rokem. První kroky ke své (milované) profesi udělala právě na mateřské a moc dobře si pamatuje všechna úskalí s tím spojená.

První text napsala za cenu 70 Kč/NS, teď už má sazbu minimálně desetkrát vyšší. Předá vám rady, jak začít psát za “rozumné peníze”. 

Má duši analytika, ale i poety a za vším vidí příběhy. 

Její motto: Texty, které zasáhnou. Miluje dobrou kávu (psala o ní i pro festival Káva spojuje), designový nábytek (o tom píše pro leadera českého trhu, boskovickou nábytkářskou firmu LD Seating) a ráda zahradničí (což ji inspiruje při vymýšlení popisků pro firmu Agrotex).

Říká (jen s trochou nadsázky), že píše zásadně jen pro firmy, které jsou ve Forbesu (jako třeba LD Seating).