Webový analytik
a PPC specialista

Lektor: Zbyněk Hyrák

O lektorovi

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.

Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.

Vedle podnikání učí na businessové škole Newton College. Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

První webové stránky vytvořil již na základní škole v roce 1999, posléze vystudoval obor Technické lyceum na Střední škole průmyslové a hotelové v Uherském Hradišti.

V roce 2011 úspěšně dokončil bakalářské studium státní závěrečnou zkouškou v oboru „Daňové poradenství“ ve studijním programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně.

Mezi jeho koníčky patří společenský tanec (mezi nejoblíbenější tance řadí tango, sambu a zouk) a stolní tenis.

Obsah Workshopu

Sledujete pouze návštěvnost vašeho e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů?

V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukážu vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).

Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat? Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.

Děti a úsměv v klidu s sebou  #ditejepartak

Registrace a platba předem: nutná. Počet míst je omezen.

Místo konání: MAM prostor, U Teplárny 1174, 158 00 Praha 5

Kdy: 23.9 od 9:30 – 12:30, Cena: 500K