Obchodní konzultant

👀Co tě na pozici čeká?
- budeš pod odborným vedení manažerky externí sítě
- budeš komunikovat s klienty online
- budeš řešit finanční situace klientů a jejich analýzy
👩🎓 Jaké požadavky na pozici máme?
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- základní znalost práce na PC, znalost Google Meet, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Teams, Microsoft Word, Slack, Outlook, Trello/Freelo, WebMeeting, Windows
- osobní předpoklad: spolehlivost, odpovědnost, cílevědomost
- SŠ vzdělání
☝ Co můžeme nabídnout?
- částečný úvazek 15 – 25 hodin týdně 🎯
- home office: neomezeně 🏡
- individuální rozvržení pracovní doby 🧩
- finanční ohodnocení: 10.000 Kč + 💰💰 bonusy/prémie,
- profesní/osobní kouč, provize z prodeje
- příspěvek na dopravu, příspěvek na vzdělání 📚, sleva na firemní výrobky/služby,
- vzdělávací kurzy, školení, sick days, možnost delšího neplaceného volna
- dog-friendly office
- mobilní telefon, notebook 📲💻
Zaujala tě nabídka?
Roman hledá pro Home Credit, ozvi se mu e-mailem a přilož své CV. Představ se a zjisti více informací.
📧 romanpolak1980@gmail.com
🧑 Roman Polák
📞 +420 778 138 638