Administrativní pracovník / pracovnice – Sales support
Třetí největší výrobce energetických nápojů na světě.
Praha

👀 Co tě na pozici čeká?
- zpracování objednávek
- příprava podkladů pro fakturaci
- komunikace se zákazníky, logistickou společností a s obchodními zástupci společnosti
- zpracování reportů
- běžná administrativa
👩🎓 Jaké máme požadavky na pozici?
- minimálně SŠ s maturitou
- vysoká komunikativnost, pečlivost, smysl pro detail, samostatnost, vynikající komunikační dovednosti ústní i písemné
- praxe 2-4 roky
- Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Teams, Microsoft Word, Outlook
- znalost účetních systémů výhodou (Helios)
- angličtina – mírně pokročilý
- analytické myšlení, komunikační schopnosti, organizační schopnosti
- pracovní doba denně alespoň 2 hodiny dopoledne a 2 hodiny odpoledne
☝ Co nabízíme?
- DPP/DPČ, 15 – 25 hodin 🎯
- možnost přechodu na konci roku 2023 na plný úvazek
- 200 Kč/ hodinu 💰
- neomezený home office 🏡
- nabízíme vynikající pracovní podmínky, možnost dlouhodobé pracovní kariéry 📈, příležitost pro profesní rozvoj
- individuální rozvržení pracovní doby 🧩
- nástup ihned nebo dohodou
Zaujala tě naše nabídka?
Ozvi se e-mailem, představ se nám a pošli životopis!
📧 eva.hrdlickova@hellenergy.com
👩 Eva Hrdličková