Sorting by

×

Koordinátor*ka projektu Kyberbezpečnostní kit

V tomto projektu chceme připravit šablony bezpečnostních pravidel pro různé typy neziskových organizací, vzdělávací a doplňující materiály, aby si každá organizace mohla svá bezpečností pravidla přizpůsobit na míru, ale zároveň aby pravidla odpovídala nejnovějším poznatkům a doporučením v oblasti kyberbezpečnosti. Řada organizací pracuje s citlivými daty a my jim chceme dát podporu v tom, aby s nimi nakládali maximálně bezpečně.

Praha

flexima databáze práce pro rodiče malých dětí

👀 Co tě na pozici čeká?

  • Vytváření šablon bezpečnostních pravidel: Budeš pracovat na vývoji šablon bezpečnostních pravidel, které budou sloužit jako základ pro různé typy neziskových organizací. Tyto šablony musí být flexibilní a snadno přizpůsobitelné. Vycházet budeme mimo jiné z našeho průzkumu o stavu digitalizace českého nezisku. 
  • Spolupráce s experty a expertkami na kyberbezpečnost: Zajistíš experty a expertky, kteří ti pomohou s přípravou šablon, budeš koordinovat jejich práci a ověříš s nimi, že všechny materiály odpovídají nejnovějším poznatkům a doporučením v oblasti kyberbezpečnosti. 
  • Příprava vzdělávacích a doplňujících materiálů: Vyvíjíš nebo zadáš vypracování doprovodných vzdělávacích materiálů, které organizacím pomohou pochopit a implementovat bezpečnostní pravidla. Materiály budou zahrnovat návody, best practices a případové studie. 
  • Koordinace projektu: Zodpovídáš za celkovou koordinaci projektu – od plánování přes realizaci až po hodnocení úspěšnosti. To zahrnuje sledování časového plánu a zajištění, že projekt splňuje všechny stanovené cíle.
  • Komunikace a spolupráce: Budeš komunikovat a spolupracovat s týmem, partnery a potenciálně i s cílovými organizacemi, abys získal/a zpětnou vazbu a zajistil/a, že výstupy projektu jsou relevantní a užitečné.

👩‍🎓 Jaké máme požadavky na pozici?

  • Zájem o kyberbezpečnost a technologie: Máš vášeň pro technologie a zájem o neustálý rozvoj v oblasti kyberbezpečnosti. Chceš pomáhat neziskovým organizacím chránit se před kybernetickými hrozbami. 
  • Znalost aktuálních trendů a doporučení v kyberbezpečnosti: Držíš krok s nejnovějšími trendy a doporučeními v oblasti kyberbezpečnosti, abys mohl/a zajistit, že materiály projektu jsou aktuální a relevantní.
  • Zkušenosti s projektovým managementem: Máš zkušenosti s řízením projektů, ideálně v oblasti IT nebo kyberbezpečnosti. Umíš plánovat, organizovat a sledovat pokrok projektu, aby byl dokončen včas a v rámci rozpočtu. 
  • Schopnost analyzovat potřeby: Jsi schopen/a analyzovat specifické potřeby různých typů organizací a uzpůsobit obsah výstupů tak, aby odpovídaly těmto potřebám. 
  • Komunikace s partnery a dodavateli: Máš zkušenosti s komunikací s partnery a expertními dodavateli. Tvá komunikace je na profesionální úrovni a umíš budovat dlouhodobé vztahy. 
  • Organizační schopnosti a pozornost k detailům: Máš skvělé organizační schopnosti a nic ti neunikne. Věnuješ pozornost detailům výstupů své práce. 
  • Proaktivní přístup a řešení problémů: Umíš samostatně identifikovat problémy a najít jejich efektivní řešení. 
  • Týmový hráč: Jsi týmový hráč, který se zeptá, když neví, přizná chybu, když se stane, a podporuje své kolegy a kolegyně. 
  • Dobrá znalost angličtiny: Umíš dobře anglicky psanou i mluvenou formou.
  • Microsoft 365, Asana, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Teams, Microsoft Word, Slack, Outlook, Windows, Zoom
☝ Co nabízíme?
  • Práce na hlavní pracovní poměr (zaměstnanecký), po dohodě možná práce na IČO, částečný úvazek, 15 – 25 hodin/týden
  • odměna 20 000 Kč/poloviční úvazek
  • pracujeme částečně z kanceláře, částečně z domu (home office), zázemí v kanceláři v Impact Hub v Praze na Smíchově
  • individuální rozvržení pracovní doby (nutná je dostupnost ve středu mezi 13:00 a 14:00, kdy probíhá celotýmová porada, další hodiny rozložíme v běžné pracovní době dle dohody a tvých možností)
  • pracovní notebook, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day, příspěvek na stravné v podobě paušálu (65 Kč/den, kdy je odpracováno 3 a více hodin)
  • nástup 1.4. 2024, jedná se o spolupráci na dobu určitou do 31.12. 2024, při vzájemné spokojenosti budeme hledat možnosti další spolupráce
Zaujala tě naše nabídka?

Ozvi se, i když nesplňuješ všechna kritéria, ale naše projekty a organizace se ti líbí. Pro řadu věcí umíme zajistit dodatečné vzdělání. Napiš nám svoji motivaci a popiš relevantní zkušenosti. Přihlas se přes formulář, který nalezneš v odkazu na náš WEB. S kandidáty a kandidátkami budeme hovořit postupně, když najdeme někoho vhodného, uzavřeme výběrové řízení dříve. Takže neváhej a rovnou piš!

 

📧 Radka Bystřická