Sorting by

×

Asistentka Back office

Zajišťujeme profesionální a komplexní řízení legislativních povinností od BOZP a PO, odpadového hospodářství i pracovně-právních vztahů. Přístup k řízení agendy nastavujeme pro každou firmu individuálně tak, abychom zohlednili vaše preference, dali důraz na vaše firemní hodnoty a zohlednili specifika vaší organizace.

Jihomoravský kraj

flexima databáze práce pro rodiče malých dětí

👀 Co tě na pozici čeká?

  • Ze zkušenosti víme, že některé úkoly jsou třeba 1x měsíčně na 1,5 hodiny zatímco jiné části řešíme pravidelně. Více k rozložení úkolů si můžeme povědět při online hovoru. 
  • Pro lepší představu toho, co bys mohla dělat jsme se snažili rozdělit činnosti do kategorií: 
      • asistent vedení firmy – pomoc při organizaci a plánování 
      • pomoc při řízení cash-flow 
      • pomoc s tvorbou interních směrnic a dalších dokumentů, které firma potřebuje 
      • práce se systémem CRM 
      • spoluvytváření manuálů pro řízení firmy a dalších materiálů pro interní komunikaci 
      • Customer servis – plánování realizací domlouvání termínů realizace se zákazníky – telefonicky plánování kalendáře techniků BOZP, emailová komunikace 
      • podpora obchodu a Back office – vytváření a péče o databáze obchodních partnerů, zákazníků i potenciálních příležitostí 
      • administrativní činnosti spojené s obchodem – příprava smluv, prezentací a dalších podkladů, pravidelné shrnutí výsledků obchodních týmů napříč firmou, hlídání evidence KPI 
      • HR asistent – pomoc při náboru nových kolegů (často např. brigádníků), péče o kolegy a pomoc při zajištění kariérního růstu každého z nich, příprava dokumentů a podkladů souvisejících s HR – smlouvy, dohody, HR směrnice příprava podkladů pro mzdy 
      • asistent účetní (znalost principů účetnictví je výhodou) příprava podkladů pro zpracování účetnictví evidence dokladů a ukládání na příslušné úložiště, vystavování a evidence faktur

👩‍🎓 Jaké máme požadavky na pozici?

  • zkušenosti s prací na back office v délce minimálně 2 roky. 
  • chceme na pozici Back office někoho, kdo tuto práci už dělal a pomůže nám kancelář nastavit a vybudovat. Pokud by sis v tom ale nebyla úplně jistá, rádi budeme hledat cesty, jak Ti zajistit dostatečnou podporu ze strany zkušených BO manažerek.
  • potřebujeme člověka, který nám back office pomůže s naší pomocí vybudovat a pro to potřebujeme zkušenosti. Rádi agendu zaměříme konkrétním směrem a dílčí části předáme ostatním kolegům na BO, které v tuto chvíli máme.
  • Canva, Gdrive, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
  • oceníme práci v Trellu či jiných task management nástrojích
  • analytické myšlení, komunikační schopnosti, kritické myšlení, organizační schopnosti, schopnost řešit problémy, time management, týmový hráč
☝ Co nabízíme?
  • v tuto chvíli oceníme spolupráci na DPP, DPČ a to po dobu, kdy se budeš zaučovat a rozkoukávat. V tomto období bychom kombinovali práci z kanceláře a home office tak, abys mohla pracovat při rodičovské dovolené. Docházení do kanceláře v začátku spolupráce (part-time) s tím, že po zapracování a ukončení RD bychom rádi full time z kanceláře.
  • časová dotace 10-15 hod./týden
  • zároveň je pro nás velmi důležité, aby se spolupráce za pár měsíců přehoupla do HPP a Ty jsi tak využila všechny do té doby získané informace o tom, jak fungujeme
  • v úvodu počítáme cca 180 Kč za hodinu (Pro podmínky při přechodu na HPP s Tebou rádi probereme očekávání hned na začátku komunikace a tak si prosím připrav svá očekávání)
  • individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/stravenkový paušál, mobilní telefon, Dog friendly kancelář
  • A proč se přidat mezi nás? Práci si budeš moci přizpůsobit svým časovým možnostem. Budeš součástí týmu ambiciózních i pozitivně naladěných kolegů, mezi kterými jsou, jak zkušení manažeři, tak juniorní talenti. Umíme být různorodí. Tvé nápady si rádi poslechneme a pomůžeme Ti s jejich realizací. Opravdu nám záleží na tom, jak se s námi budeš cítit. Budujeme profesionální ale přátelské vztahy.
  • nástup dle domluvy a v závislosti na délce RD
Zaujala tě naše nabídka?
Ozvi se e-mailem představ se nám a ideálně pošli životopis!

📧 Kateřina Drnovská

 👩drnovska@segurico.cz

📞+420725578817