Sorting by

×

Asistent/ka manažera

Pozice spadá pod paní Dominiku Polákovou, která je osobním poradcem firemní klientely firemních financích, tedy investice, firemní poradenství. Jedná se o péči o klienty, investice, propojování kontaktů a pojistné smlouvy pro firmy, které řeší manažerka. Asistent/ka dělá přípravu, pomáhá v organizaci, řeší poštu.

Praha

propojení
👀Co tě na pozici čeká?
  • zadávání dat do systému
  • vedení klientské karty
  • zasílání návrhů smluv do systému
  • vyřizování pošty a e-mailů
  • organizace schůzek
👩‍🎓 Jaké požadavky na pozici máme?
  • středoškolské vzdělání
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • základní znalost práce na PC, znalost Google Meet, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Teams, Microsoft Word, Outlook, Trello/Freelo, WebMeeting, Windows, Zoom
  • osobní předpoklady: spolehlivost, odpovědnost, cílevědomost

 

☝ Co můžeme nabídnout?
  • částečný úvazek: 10 – 15 hodin týdně 🎯
  • od 150 Kč/ hodinu  💰
  • home office neomezeně  🏡
  • individuální rozvržení pracovní doby 🧩
  • profesní/osobní kouč, příspěvek na dopravu, příspěvek na vzdělání, příspěvek na dovolenou, sleva na firemní výrobky/služby, vzdělávací kurzy, školení, sick days, možnost delšího neplaceného volna, možnost studijního volna
  • mobilní telefon, notebook 📲💻
  • pracovní pozice je vhodná k profesnímu a osobnímu růstu
Zaujala tě nabídka?
Ozvi se Romanovi emailem! Přilož své CV s motivačním dopisem a představ se nám.
📧 romanpolak1980@gmail.com
🧑 Roman Polák
📞+420 778 138 638