Online školení na Google Analytics a Výkonnostní marketing

Naučte se řídit online marketing sami!

Zúčastněte se online školení (webináře) s profesionálem, který ví jak na nástroje webové analytiky — Google Analytics a mějte tak výkonnostní marketing ve svých rukou! 

  • Naučíte se ty nejmodernější pokročilé triky a techniky.
  • Dozvíte se kdy má smysl se věnovat výkonnostnímu marketingu a kdy je lepší se věnovat své značce.
  • Mrknete také na základní tipy a doporučení pro (SEO)
  • Naučíte se také vytvořit si velmi jednoduchou základní PPC kampaň v reklamním systému Sklik
  • Odhalíte marketing, který vám skutečně funguje a objevíte možnosti, které vám pomůžou zvýšit jeho výkonnost!
  • jedná se o online webinář (školení) zaměřené na digitální marketing
  • webináře (školení) na sebe hezky navazují, začíná se výkonnostním marketingem a následně google analytics – ideální start pro začátečníky, kteří chtějí proniknout do digitálního světa a chtějí zjistit více!
  • maximální počet účastníků u obou webinářů (školení) je max 10
  • doba trvání jednoho webináře (školení) je cca 4 hodiny = celkem tedy 8 hodin
  • začátek webináře (školení) je od 9:00 – 13:00
  • přenos přes Google Meet
  • u online webináře (školení) je potřeba mít u sebe 2 monitory – (jeden na sledování a druhý na práci = můžete využít jednu obrazovku na mobilu a druhou na svém PC)
  • online webinář (školení) nebude nahráváno
  • cena za jeden online webinář (školení) je 500 Kč
  • cena za oba webináře (školení) je 1.000 Kč

Nechcece balíček 2v1? nevadí, můžete si zakoupit online webináře individuálně!

Výkonnostní MKT

V termínu 15.9.2021

Google Analytics

V termínu: 22.9.2021

Balíček 2v1

V termínu: 15.9 a 22.9.2021

Obsah online webináře na Výkonnostní marketing

Kdy? 15.9.2021
Od? 9:00 – 13:00

Tento webinář je pro vás pokud:

Se chcete blíže seznámit s možnosti výkonnostního marketingu? Možná už jste o něm také slyšeli. Je to marketing zaměřený na výkon a jeho ideálním cílem jsou konverze (tj. odeslané objednávky či poptávky). Na rozdíl od marketingu zaměřeného na značku (brand marketingu) se dá lépe měřit.

V tomto workshopu se blíže podíváme na to, kdy má smysl se věnovat výkonnostnímu marketingu a kdy je lepší se raději zaměřit na budování povědomí o značce. Dozvíte se, co je to „Paradox volby“ a co by mělo být cílem optimalizačních úprav webu.

Seznámíte se s marketingovým konceptem „See – Think – Do – Care“, který byste měli začít aplikovat ve vašem marketingu. Možná vás překvapí, podle čeho se zákazníci rozhodují při nákupu a že cena není tím jediným faktorem.

Mrkneme také na základní tipy a doporučení pro výkonnostní optimalizaci webu (SEO) a seznámíte se s reklamními nástroji výkonnostního marketingu (PPC kampaněmi). Naučíte se také vytvořit si velmi jednoduchou základní PPC kampaň v reklamním systému Sklik (na Seznamu). Odhalíme si, jaké faktory ovlivňují hodnocení kvality reklam a výslednou cenu v PPC aukci.

V neposlední řadě se dozvíte, jak se dají PPC kampaně (Google Ads a Sklik) optimalizovat, abyste z nich získali maximum a neutráceli zbytečně váš rozpočet.

Obsah online webináře na Google Analytics

Kdy? 22.9.2021
Od? 9:00 – 13:00

Tento webinář je pro vás pokud:

  • Sledujete pouze návštěvnost vašeho e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte?
  • Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů?
  • Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější?
  • Váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat?

V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukážu vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).

Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.

Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.

Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.

Vedle podnikání učí na businessové škole Newton University. Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

První webové stránky vytvořil již na základní škole v roce 1999, posléze vystudoval obor Technické lyceum na Střední škole průmyslové a hotelové v Uherském Hradišti.

V roce 2011 úspěšně dokončil bakalářské studium státní závěrečnou zkouškou v oboru „Daňové poradenství“ ve studijním programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně.

Mezi jeho koníčky patří společenský tanec (mezi nejoblíbenější tance řadí tango, sambu a zouk) a stolní tenis.