Výkonnostní marketing aneb jak jít vašemu podnikání při rodičovské naproti

Webový analytik
a PPC specialista

Lektor: Zbyněk Hyrák

Lektor: Zbyněk Hyrák

O lektorovi

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.

Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.

Vedle podnikání učí na businessové škole Newton College. Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

První webové stránky vytvořil již na základní škole v roce 1999, posléze vystudoval obor Technické lyceum na Střední škole průmyslové a hotelové v Uherském Hradišti.

V roce 2011 úspěšně dokončil bakalářské studium státní závěrečnou zkouškou v oboru „Daňové poradenství“ ve studijním programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně.

Mezi jeho koníčky patří společenský tanec (mezi nejoblíbenější tance řadí tango, sambu a zouk) a stolní tenis.

Obsah Workshopu

Chtěli byste se blíže seznámit s možnosti výkonnostního marketingu? Možná už jste o něm také slyšeli. Je to marketing zaměřený na výkon a jeho ideálním cílem jsou konverze (tj. odeslané objednávky či poptávky). Na rozdíl od marketingu zaměřeného na značku (brand marketingu) se dá lépe měřit.

V tomto workshopu se blíže podíváme na to, kdy má smysl se věnovat výkonnostnímu marketingu a kdy je lepší se raději zaměřit na budování povědomí o značce. Dozvíte se, co je to „Paradox volby“ a co by mělo být cílem optimalizačních úprav webu.

Seznámíte se s marketingovým konceptem „See – Think – Do – Care“, který byste měli začít aplikovat ve vašem marketingu. Možná vás překvapí, podle čeho se zákazníci rozhodují při nákupu a že cena není tím jediným faktorem.

Mrkneme také na základní tipy a doporučení pro výkonnostní optimalizaci webu (SEO) a seznámíte se s reklamními nástroji výkonnostního marketingu (PPC kampaněmi). Naučíte se také vytvořit si velmi jednoduchou základní PPC kampaň v reklamním systému Sklik (na Seznamu). Odhalíme si, jaké faktory ovlivňují hodnocení kvality reklam a výslednou cenu v PPC aukci.

V neposlední řadě se dozvíte, jak se dají PPC kampaně (Google Ads a Sklik) optimalizovat, abyste z nich získali maximum a neutráceli zbytečně váš rozpočet.

Děti a úsměv v klidu s sebou  #ditejepartak

Registrace a platba předem: nutná. Počet míst je omezen.

V místě konání je zajištěno hlídání dětí od 6 měsíců za poplatek 100 Kč/h

Místo konání: Magenta Experience Centra, OC Arkády – Pankrác

Kdy? 10.3.2021 od 9:30 – 12:30, Cena: 500Kč