Lektor: Markéta Mrkvová / copywriterka
Cena: 4590 Kč
Přihlaste se do online kurzu copywritingu, který vám během 4 týdnů dodá znalosti i odvahu k tomu, abyste získaly první placené zakázky.
Co se z videokurzu naučíte:
- práce s klíčovými slovy
- definice person a cílových skupin
- psaní blogových článků od chytlavých
- nadpisů až po výzvy k akci
- textování e-shopů od kategorií k produktům
- návody na to, jak komunikovat s klienty
- a řada menších kreativních výzev
-
Kromě teorie si vše hned vyzkoušíte v praxi a dostanete zpětnou vazbu od lektorky, aby vaše texty byly nejen krásné, ale i funkční.
Protože copywritera nedělá jen psaní, zaměříme se i na možnosti sebepropagace, cenotvorby, worklifebalance a timemanagementu. Všechny tipy vychází z praxe lektorky Markéty.
Žádné zbytečné surfování na internetu a hledání návodů. Všechno pohromadě a k tomu spousta tipů z praxe.
Copywriting je řemeslo, které se dá naučit. Stačí jen mít chuť psát. My vám dodáme teorii a feedback. Schopnost ptát se, kterou copywriter taky potřebuje, klidně odkoukejte od vašich nejlepších parťáků – dětí. Jejich proč? a jak? je přesně to, co se vám bude hodit.
Jak kurz probíhá
- Jedná se o kombinaci e-mailového kurzu a společné práce ve FB skupině včetně živých vysílání.
- Osnova kurzu: v pondělí zadání týdenního úkolu (odevzdání do pátku), ve čtvrtek dopoledne online setkání, každý den ráno nový příspěvek ve skupině.
- Maximální počet účastnic je 12.
- Program začíná 10.1. 2022
- Živé vysílání bude probíhat vždy ve čtvrtek v dopoledních hodinách
- Doba trvání je 4 týdny.
- Cena 4.590 Kč
O lektorce Markéta Mrkvová
Markéta Mrkvová je copywriterka, která se psaním živí už čtvrtým rokem. První kroky ke své (milované) profesi udělala právě na mateřské a moc dobře si pamatuje všechna úskalí s tím spojená.
První text napsala za cenu 70 Kč/NS, teď už má sazbu minimálně desetkrát vyšší. Předá vám rady, jak začít psát za “rozumné peníze”.
Má duši analytika, ale i poety a za vším vidí příběhy.
Její motto: “Texty, které zasáhnou. Miluje dobrou kávu (psala o ní i pro festival Káva spojuje), designový nábytek (o tom píše pro leadera českého trhu, boskovickou nábytkářskou firmu LD Seating) a ráda zahradničí (což ji inspiruje při vymýšlení popisků pro firmu Agrotex).”
Říká (jen s trochou nadsázky), že píše zásadně jen pro firmy, které jsou ve Forbesu (jako třeba LD Seating).
Proč copywriting na mateřské?
Protože psát a zjišťovat si podklady k psaní můžete úplně kdykoliv a kdekoliv. Na dětském hřišti, ráno, než se děti vzbudí, v době poledního spánku. Stačí vám k tomu mobil s připojením na internet a počítač. Navíc budete mít pocit, že děláte něco pro sebe, pro svou budoucnost.
Díky našemu programu odstartujete kariéru copywritera v době, kdy ještě pobíráte rodičovský příspěvek, a tím budete i v menším stresu při získávání prvních zakázek.
Sem napište titulek
zaměřený na to, co jako junioři bez problémů napíšete, a o co je zájem (popisky pro e-shopy, blogové a PR články)
nejen teorie, ale i praxe
včetně zpětné vazby od zkušené profesionálky, která už takových popisků a článků napsala stovky
Sem napište titulek
tipy na efektivní využívání času na psaní, abyste si dokázaly dobře rozvrhnout práci podle aktuální energie i časových možností
psychohygiena při psaní (nejen na rodičovské), abyste o textech nepřemýšlely i v posteli
tipy na rozproudění kreativity, abyste mohly začít psát i po náročném dni s dětmi
Sem napište titulek
naučíte se efektivně vyhledávat informace o tématu, které zrovna zpracováváte
naučíte se odhalit, co publikum chce a jak ho přesvědčit, že to chce právě od vás
osvojíte si základní pojmy používané v copywritingu (klíčová slova, SEO, CTA nebo USP)
Kontakt
Hasova 3092/4, Praha 4, Modřany 143 00
E-mail: marter@marter.cz