Sorting by

×

Copywriting:

psaní, které vydělává

Další běh začíná 19.9. 2022

Přihlaste se do online kurzu copywritingu, který vám během 4 týdnů dodá znalosti i odvahu k tomu, abyste získaly první placené zakázky

online individuální kariérové poradenství

Udělejte první krok k nové profesi:

Baví vás psaní?
Uvažovaly jste, jak vaši zálibu zpeněžit?
Chcete s tím začít už teď na rodičovské?

Čeká vás:

    • práce s klíčovými slovy
    • definice person a cílových skupin
    • psaní blogových článků od chytlavých nadpisů až po výzvy k akci
    • textování e-shopů od kategorií k produktům
    • návody na to, jak komunikovat s klienty
    • a řada menších kreativních výzev

“Píšu vlastní blog a chtěla jsem mé tvůrčí psaní dostat na úroveň, za kterou bych mohla být ohodnocena jinak než chválou. Markét – je skvělá, má mnoho zkušeností a hlavně je máma, která nám pomáhá otevírat oči a podporuje nás, i když jsou děti nemocné. Program doporučuji určitě všem, protože ani jedna minuta tohoto programu mi nepřišla zbytečná. Získané znalosti použiju k přetextování webu značky, pro kterou dělám marketing.”

Lenka Byrtusová

Účastnice programu

“S prodejními texty mám minimální zkušenosti. Kurz copywritingu mi pomohl postavit základy, díky kterým se nebojím jít na trh. Cením si ukázky praxe a nástrojů. Mám pocit, že se na to mohu hned vrhnout. Můj cíl je: rozepsat se. Udělat si své webové stránky a sbírat inspiraci. Copywriting doporučuji všem maminkám, které zajímá psaní, protože šel dobře skloubit s rodinou. Udělají si základ pro lepší pochopení fungovaní webu apod.

Klára Baboučková

Účastnice programu

“Už rok píšu knižní recenze na knihy o osobním rozvoji, napsala jsem ebook pro mámy na RD chystající se do práce www.superzenasevraci.cz. Program copywriting předčil má očekávání. Získala jsem ucelené informace. Už vím, co je třeba vědět před první zakázkou. Oceňuji zpětnou vazbu, rady ohledně cenotvorby, diskuzi v bezpečném prostředí. Hned po kurzu jsem získala svou první placenou zakázku.”

Michaela Nečasová

Účastnice programu

Kromě teorie si vše hned vyzkoušíte v praxi a dostanete zpětnou vazbu od lektorky, aby vaše texty byly nejen krásné, ale i funkční.

Zaměříme se i na možnosti sebepropagace, cenotvorby, worklifebalance a timemanagementu. Všechny tipy vychází z praxe lektorky Markéty.

Žádné zbytečné surfování na internetu a hledání návodů. Všechno pohromadě a k tomu spousta tipů z praxe.

Copywriting je řemeslo, které se dá naučit. Stačí jen mít chuť psát. My vám dodáme teorii a feedback. Schopnost ptát se, kterou copywriter taky potřebuje, klidně odkoukejte od vašich nejlepších parťáků – dětí. Jejich proč? a jak? je přesně to, co se vám bude hodit.

Jak kurz probíhá

  • Jedná se o kombinaci e-mailového kurzu a společné práce ve FB skupině včetně živých vysílání
  • Osnova kurzu: v pondělí zadání týdenního úkolu (odevzdání do pátku), ve čtvrtek online setkání, každý den ráno nový příspěvek ve skupině
  • Maximální počet účastnic je 12
  • Program začíná 19.9. 2022
  • Živé vysílání bude probíhat ve čtvrtek dopoledne 9:00 – 10:30 hod
  • Doba trvání je 4 týdny
  • Cena 4.750 Kč
copywriting, jak vydělávat při rodičovské nebo mateřské,

Proč copywriting na mateřské?

Protože psát a zjišťovat si podklady k psaní můžete úplně kdykoliv a kdekoliv. Na dětském hřišti, ráno, než se děti vzbudí, v době poledního spánku. Stačí vám k tomu mobil s připojením na internet a počítač. Navíc budete mít pocit, že děláte něco pro sebe, pro svou budoucnost. 

Díky našemu programu odstartujete kariéru copywritera v době, kdy ještě pobíráte rodičovský příspěvek, a tím budete i v menším stresu při získávání prvních zakázek.

Markéta Mrkvová

Markéta Mrkvová

copywriterka, lektorka

  • copywriterka, která se psaním živí už 4. rokem
  • první kroky ke své (milované) profesi udělala právě na mateřské a moc dobře si pamatuje všechna úskalí s tím spojená
  • první text napsala za cenu 70 Kč/NS, teď už má sazbu minimálně desetkrát vyšší. Předá vám rady, jak začít psát za “rozumné peníze”
  • říká (jen s trochou nadsázky), že píše zásadně jen pro firmy, které jsou ve Forbesu (jako třeba LD Seating)
  • její motto: Texty, které zasáhnou

Přínosy programu aneb co všechno vás čeká:

Z

zaměřený na to, co jako junioři bez problémů napíšete, a o co je zájem (popisky pro e-shopy, blogové a PR články)

nejen teorie, ale i praxe

zpětná vazba od zkušené profesionálky, která už takových popisků a článků napsala stovky

l

tipy na efektivní využívání času na psaní, abyste si dokázaly dobře rozvrhnout práci podle aktuální energie i časových možností

psychohygiena při psaní (nejen na rodičovské), abyste o textech nepřemýšlely i v posteli

tipy na rozproudění kreativity, abyste mohly začít psát i po náročném dni s dětmi

naučíte se efektivně vyhledávat informace o tématu, které zrovna zpracováváte 

naučíte se odhalit, co publikum chce a jak ho přesvědčit, že to chce právě od vás

osvojíte si základní pojmy používané v copywritingu (klíčová slova, SEO, CTA nebo USP)